iszisz iszisz
54
BLOG

No to trzy dwa jeden i start ;)

iszisz iszisz Polityka Obserwuj notkę 4

Ostatnio(2 miesiące temu) odbyły się wybory do naszego polskiego parlamentu. W czasie kampanii wyborczej PO nie używała żadnych rzeczowych argumnetów a padały hasła .w debacie Donlad Tusk wypominał Kaczyńskiemu ,że nie chcą dać podwyżek pielgniarkom a dzisaj co mamy chyba brakuje paru milonów bo pani minister zdorwia która tak krytkowała PIS i Relige okazuje się ,że sama nic nie umie zrobić.Przecież PiS rozlaiczano z 3 mln mieszkań po 3 miesiącach no to może by media komercyjne rozliczyły Tuska.Jeszcze jest pare powodów za który mam żal do Tuska to ,że nie pognał swej partyjenj koleżanki Pani Waltz jak zaczeła dumać gdzie ma byc station.Kobieto weż pomyśl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1Myśle ,że było by lepiej gdybyś już z Tuskiem przetarg ogłaszała .A swoja drogą wbrew fałszym obietnicom wyborczym Pani Waltz bedzie budować oszczyszalnie w Białołece.To prawda????????Po tak pisze Karzmierz Marcinkiewicz w swek książce .

Moji mili prosze was nie ufajmy slepo partiom na pewno nie PO (choć bede otym jeszcze pisał) proszę miejmy swój rozum niech TVN Polsat TvP nie kszattuje naszych opnii .Musimy wszytko odbierać selektywnie .Dlatego powstał ten blog ma być miejscem dyskusjii :)

Chiałbym życzyć wszytkim najlepszego w Nowym Roku 2008 a mojej ojczyznie upadku rządu PO i normalności

Odpowiedzi na komentarze dotyczące 1 artykułu

Po pierwsze PO jaki opozycja powinna szykowac do przyjecia włądzy ewidentnie tego nir zorbiła
Po drugie mam za złe ,że wspierała prostesty lekarzy a sama nie ma rozwiązań ja jako człowiek rozumny uważam że jak Po poierała porstesty to miała pomysły i konslutowała się ze śrdowiskami medycznymi .
Dzisaj wychodzą kwaitki że Po to banda krzykaczy i pieniaczy

oszczyszalnia to nic złego pod warunkiem że się przed wyborami pani Waltz obiecywała że tam nie pwostanie.Kłamstwo.Uważam ,że Kaczyński był dobrym premeirem i rządził dobrze.Ja cudu nie oczykiwałem Nie ja obiecałem Irlandie

Tutaj chodzi mi o to by ani psiowskie media ani platfrmofe  niekształtowłay opini wiem że TVP jest pisowska :) Ale chodzi o to by kazdy miał swój rozum

Dziekuje za pierwsze komenatrze :)

Ja  pamietam ,że po 3 miesiącach wypowiedzi gdzie są 3 mln mieszkan a po trzecie Program Po  nie jest do realizacjii

Jednak doszłem do wniosku że pod artykułami bede pisał odpowiedzi komentującym :)

 

iszisz
O mnie iszisz

Jestem osobą która lubi wos historie polityke.Nie lubie obłudy skrajnośći.jestem zwolenikiem konserwatywnego liberalizmu choć nie wszytkie lementy mi odpowiadają ale w sumie mi tam jest najblizej .Jestem za poltyką prodzinną .Popieram akcyze na papierosy wódke .Nie jestem zwolnikiem małżestw homoseksulanych .Opowiadam się ,żeby zwiażki zawodowe nie miały za wiele do powiedzienia Z czasem me poglądy wyjda na szereg spraw

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka